Bra dag

Förra veckan berättade jag ju om den stressigaste dagen någonsin som innehöll mitt första fotojobb. Och sanningen är att det gick ganska dåligt. Jag levererade helt ok bilder men inte bra, och föreläsningen vi gick på var lite svår att skriva om så det blev att det inte publicerades alls.
 
Men igår kväll gjorde jag fotojobb nr 2, alltså att fota ett jazzband som repar inför en konsert (tillsammans med en reporter som ska skriva om det). Sen gick jag hem med ett lyckorus, för även om det inte blir de vackraste bilderna så gick det så mycket bättre denna gången. Bra kontakt, bra bilder, och jag hade jättekul. Så i helgen ska jag roa mig med att redigera dem innan deadline på måndag. Lovar att länka när de publiceras (om jag inte blir fedt missnöjd :P).
 
Jag spenderade också tid med min lilla bebisfågel som äntligen har börjat våga sig ut ur buren :)
 
 
Ignorera att jag ser trött och skräckslagen ut och fokusera på söt liten fågel :P
 
Allmänt | |
Upp